Home

Skogsfugljakt november

Skogsfugljakt med Reisarypas Bivdi i November. Veldig mye vanskelig fugl, men noe ble med på film. Filmen inneholder tiurfall, duble på orrfugl, røy/orrhøne felling & diverse stemning`s klipp Skogsfugljakt November KV Hunting. Loading... Unsubscribe from KV Hunting? Cancel Unsubscribe. Working Skogsfugljakt med stående fuglehund September 2019 del1 - Duration: 14:06 Skrevet 16. november 2008. Tips til skogsfugljakt\rypejakt i overgangen høst\vinter? Noen som har noen tips i forhold til dette? Tenker da hovedsaklig på haglstrørrelse, choke\trangboring og bekledning! Noen supertips som dere har erfart fungerer\ikke fungerer? Mvh. Torbjørn

Del 1 av 4 fra en 4 dagers tur til Snåsa i de nordlige delene av Trøndelag i midten av November 2018. Del 1 består av skogsfugljakt med stående fuglehund. He.. Redaksjonen-november 14, 2019 0. Rypefangsten er redusert med opptil 90 prosent på Statskogs jaktområder i Sør-Norge, men også Mens vi venter: Skogsfugljakt med stående fuglhund. Mats Thorsvik-juni 13, 2018 0. https:. Skogsfugljakt var den første jaktformen jeg deltok på, og det var noe jeg virkelig falt for. Etter som jeg aldri har hatt fuglehund selv pga. allergi i familien har det blitt mange mil på støkkjakt. Dette har gitt meg erfaring rundt hva som fungerer og hva som ikke fungerer,. Støkkjakt på skogsfugl er ikke nødvendigvis den formen for skogsfugljakt som gir størst utbytte. Men i manges øyne er dette den mest spennende skogsfugljakta; jakt uten hund. Her et knippe tips til støkkjakt på skogsfugl Gutta er tilbake med nye jakteventyr

Skogsfugljakt November 2018 - YouTub

1. Beskrivelse På Skuddhold skogsfugljakt med stående fuglehun
  2. dre jaktfelt. Kortene gjelder for hele området, men du må aktivere kortet på det enkelte jaktfelt. Vi har planer om å åpne for dagskort fra 1.november og frem mot jul
  3. Skogsfugl i november: Slik lykkes du som støkkjeger. Det gir en egen stemning å ferdes i stille og folketom novemberskog på skogsfugljakt. Selv om forholdene av og til kan virke håpløse, får du som regel en sjanse.
  4. Jakt på skogsfugl i Vingelen på feltet Vangsåsen / Åsen. Spennende skogsfugljakt i et attraktivt område
  5. Skogsfugljakt fra 25 august til den 31 januar. Det er bra med tiur og orrhane i de enorme skogene. Vi har adgang til store private områder som gjør at også utlendinger kan starte jakten den 25 august. Der har vi også tilgang til guider med hunder om ønskelig eller en kan benytte egne hunder
  6. Hei! Vi har et terreng som vi hovedsakelig har jaktet rådyr i, men som har en del områder med myrer og skog som jeg tror kan være bra til skogsfugl også. Jeg vet at det er orrfuglleik på noen av myrene. Ingen av oss har erfaring med fuglejakt, og vi trenger derfor tips. Hvordan bør vi gå fram? Hv..
Sigve Urne - Home | Facebook

Skogsfugljakt November - YouTub

Jakt & Fiske er landets største og eldste magasin for jakt- og fiskeinteresserte med 354 000 lesere og et opplag på nesten 90 000 eksemplarer. Bladet er en månedlig publikasjon og utgis av Norges Jeger- og Fiskerforbund.Vil du ha Jakt & Fiske i posten og full digital tilgang, må du melde deg inn i NJFF. Meld deg inn her. Jakt & Fiske arbeider etter Vær Varsom­-Plakatens regler for god. Skogsfugljakt. By Asucawee, November 12, 2012 in Småviltjakt. Reply to this topic; Start new topic; Recommended Posts. Asucawee 0 Asucawee 0 Members; 0 4 posts; Posted November 12, 2012. Hadde tenkt meg på jakt nå på slutten av sesongen men er keen på å prøve ett nytt område. Noen som. Skogsfugljakt 2.Desember. Den 3. desember 2011 5. november 2013 av helgeri på Uncategorized. Er på plass i terrenget ca halvni. Har med broder`n for og filme litt i dag. Morro om vi hadde fått en situasjon med observasjon og skudd av fugl

Tips til skogsfugljakt\rypejakt i overgangen høst\vinter

Rype og Skogsfugl jakt, November 2018, med stående

Skogsfugljakt | blogg

Program Lørdag 21. november. 09.00 Forvaltningskunnskap i jaktutøvelsen - Jo Inge Breisjøberget, Statskog. 09.30 Min vei til småviltjakt - Karina Gjerde. 10.00 Skogsfugljakt med spets - Vemund Gjertsen. 10.30 Våre erfaringer med å tilrettelegge jakt for ungdom og nye jegere - Knut Johan Ruud, Buskerud JF Skogsfugljakt i Sølvverket på Kongsberg. Spennende områder for skogsfugljakt. Totalt 160 km2, delt opp i mindre jaktfelt. Kortene gjelder for hele området, men du må aktivere kortet på det enkelte jaktfelt. Vi har planer om å åpne for dagskort fra 1.november og frem mot jul Film fra toppjakt i november 2016 av Kristoffer Clausen. 17:13. Skogsfugljakt 2016 Del 2. av Kristoffer Clausen. Film fra skogsfugljakt 2016 del 2 av Kristoffer Clausen. I denne filmen er det fokus på skogsfugljakt med stående hund, men vi får også bli med på toppjakt. Filmen er også en hyllest til Frøya, min gordonsetter gjennom 14 år Men til poenget; har lest ein del om tips når ein skal gå på skogsfugljakt, det å gå stille og stoppe ofte osv. Det eg lurer på er om atfersmønsteret til skogsfugane forandrer seg seinare på vinteren i forhold til tidlig i jakta? tenkte meg ein tur til på skogsfugljakt i telemark i november/desember 10. September er en dato mange jegere går å venter på. Det er da skogsfugljakta starter. I den forbindelse har vi fått en rekke gode tips fra jegeren Jan Roar Uthus som driver nettbutikken Fuglejegern.no. Om det er første gang, eller om du er en erfaren skogsfugljeger så er det nok mye du kan plukke med deg her. Bilde tatt av: Kenneth Fammestad // Instagram: Kenfaa

Film: Skogsfulgjakt i Trøndelag - Jegeravisen

Legg igjen en kommentar Du kan nå forhåndsbestille vår nye film Skogsfugljakt i Norden til kun 249,- (veil pris 299,-) Filmen kommer på lager senest 28 November. Bestilles på www.jakt24.no Bli med på skogsfugljakt slik skogsfugljakt virkelig er! I denne filmen får du ta del i kjappe skudd på Orrfugl, lange avanser etter lure tiurer, [ Skogsfugljakt i Norden til kun 249,- (veil pris 299,-) Filmen kommer på lager senest 28 November. Bestilles på www.jakt24.no. Bli med på skogsfugljakt slik skogsfugljakt virkelig er! I denne filmen får du ta del i kjappe skudd på Orrfugl, lange avanser etter lure tiurer, og en og annen overraskelse med hvite vinger Lyddemperens inntog har nærmest vært en revolusjon for oss jegere. Ikke bare skyter de fleste bedre fordi rekylen dempes, men det er også mer behagelig å være på skytebanen. Vi testet A-tec H2 Mega - en megabra lyddemper. Nysgjerrige testa vi hvordan én, to, tre, fire og fem mellommoduler påvirket våpenets skyteegenskaper Hold deg oppdatert på hva som skjer i Trysil! Informasjon fra over 170 Trysil-bedrifter. Turistinformasjon for Trysil. Les om aktiviteter og arrangementer i Trysil her Jeg har nevnt ham i tidligere innlegg - «han som alltid får mest og størst», enten det er fisk eller fugl. Under helgas skogsfugljakt inngikk vi et veddemål: Den som skyter den største tiuren får en flaske whisky av den andre. Jeg angrer litt nå. Sverre har den evnen at han aldri gir seg. Dette er superheltevnen hans

Arkiver for november 2010 Pilking Published 30/11/2010 Fiske Leave a Comment. Pilket litt på skoen idag. Isen var tykk nok. Har vært mange kuldegrader og lite nedbør i det siste og det ha gjort sitt med isen. Jeg blei bedt med på skogsfugljakt idag. Med spets Skogsfugljakt i Kongsberg med Lamber brothers. Den 2. november 2011 5. november 2013 av helgeri på Uncategorized. Tirsdags morgen ca 7.45 var vi på plass i jaktområde vi hadde kjøpt kort i. Etter en rolig biltur til Kongsberg var det endelig klar for å komme seg ut på fuglejakt Skogsfugljakt sverige 2018 - Episode 1. Av. Daniel Tilrem - september 6, 2018. 0. Facebook. Twitter. Pinterest. Redaksjonen-november 4, 2019 0. Frank Rønningen og Tobias Nordeng hadde planer om å reise til Trysil på jakt etter tiur, men dårlig værforhold gjorde det. Lørdag 13.november var det med to gutter på opplæringsjakt på skogsfugl. Vi gikk ut fra Kongen, Håvard på 6 år, som var med meg på skogsfugljakt i Søndre Land. Tusen takk for lånet av hytta. Vi var tett innpå tiur allerede lørdag, og traff en, som vi dessverre ikke fant igjen når den landet på bakken

Skogsfugljakt Lørdag 13.november var det med to gutter på opplæringsjakt på skogsfugl. Vi gikk ut fra Kongen, og var i skogen i overkant av fire timer. Dessverre klarte verken vi eller hunden å få fugl på vingene. Dermed ble bålet dagens høydepunkt Det varmer å kunne se klekkede skogsfuglegg, å ikke bare røvede egg fra rev og rovfugl. Beboerne fra disse små hvite hyblene har foråpentligvis spist seg store og feite på bær gjennom sommeren. Nå flyr de rundt i skogen og lever et deilig liv som skogsfugl

Skogsfugljakt 3felt Døgnkort skogsfugljakt : Rådyrbukk 10.8 - 24.9: Rådyrjakt ord. jakt 2.10 - 23.12 Døgnkort: Rådyrjakt ord. jakt 2.10 - 23.12 Rådyr Ordinær jakt felt 1 Åsen 2.10 -23.12 : Rådyrjakt ord. jakt 2.10 - 23.12 Rådyr Ordinær jakt felt 2 Vangsåsen 2.10 - 23.12: Harejakt : Skogsfugljakt -Kletten/ Nonsvol tirsdag 19. november 2013. Skogsfugljakt 20.-21. oktober 2013 Etter en usedvanlig flott opplevelse under rypejakta i skiftet september/oktober frista det selvsagt med flere jaktturer. Det tok ikke mange dagene før min kollega Espen begynte å snakke om andre jaktterreng der det skal være bra med skogsfugl og kanskje hare Var med kompis Alexander på skogsfugljakt i Sverige. Og det ble noe anna enn det jeg er vant med fra Hadeland. På snaue 3 dagers jakt skøt vi 41 fugl, fin blanding med alt fra jerper, ryper, orrfugl og storfugl. Pippi og Sjakk, 2 engelsksettere, var hundene vi brukte. De fungerte brukbart, sjøl om fugle

18. november 2011, kl. 14:27 Finnes jo mange mange hunder som kan brukes på skogsfugl, har bland annet en kamerat som har en terrier som jager skogsfugl bra. Når de skriver i Jeger hund og våpen tar de vel utgangspunkt i det som er vanligst, uten at jeg vet noe om det Skogsfugljakt. Jakob Haugaa 10. november 2013 Jakt Leave a Comment. En flott søndagstur i skogen endte med ei orrhøne i sekken. Fikk felling etter komplett fuglearbeid med djerv reis og RIOS, artig når alt klaffer. Legg igjen en kommentar Avbryt svar. Din e-postadresse vil ikke bli publisert Porstjern/viermyr siste dag i vår skogsfugljakt Den 20. desember 2011 5. november 2013 av helgeri på Uncategorized Legg igjen en kommentar Denne dagen var først og fremst en dag for sjelefred og indre ro Dato: 27.november, Kl 18:00 Sted: Hoppbygget i Granåsen Det er gratis å delta og ingen påmelding nødvendig Arild Mangschau som har skrevet om boken og var medforfatter sist gang , vil fortelle om den nye versjonen av «Den glade fuglehund». Vi har også fått Martin Blom oppover som skal holde foredrag om skogsfugljakt

Jakt, Fiske & Fangst: November 2009

Skogsfugljakt & Rype; Beverjakt - Vårens vakreste eventyr! Suksessfull Ulvejakt! Ny bloggadresse og utfasing av nettbutikk! Siste kommentarer. removalists wollongong til Rev i los, rev i hi, grevling i hi.. sydney removalists til Goal Zero - Batteri og ladekitt; interstate removalists til Villsvin i hegn - Løshundtrening hele åre Published 22. november 2010 Jakt Leave a Comment Stikkord: fuglehund, jakt, skogsfugl, skogsfugljakt, toppjakt, vinterjakt. En uke har gått siden forrige jakttur, og det var på tide å ta turen ut i skogen igjen. Denne gangen ble min gode venn og jaktkamerat, Sverre «han som alltid får størst og mest» Haugen med på tur Endelig kunne vi dra på jakt. Etter to ukers hvile pga en liten skade på Bivdi's klo kunne vi nå ta turen ut i naturen igjen. Ganske trøtte, men med stor lyst sto vi opp å dro avgårde. Utrolig fint å komme opp før solen står opp, for så å få med seg soloppgangen. Vi hadd

Månedens beste Jeger-bilder - November 2018 | Instajeger

Fredag 2 november dro jeg og broderen på skogsfugljakt på innlandet. Dette var første gang Gorn fikk prøve seg på skog. Det var desverre ingen storinger å se denne dagen, kun tre tom stander. Men både jeg og broderen var enig i at Gorn taklet skog på en utmerket måte. Kontakten og intensiteten var topp hele tiden Published november 22, 2012 Skogsfugljakt 2 Comments Da er endelig Ulf's siste film snart på lager. Krysser fingrene for at tollen ikke lager problemer denne gangen og at filmen er her i starten av neste uke NTB Kommunikasjon | Din kommunikasjonsplattform | Publisering, distribusjon og måling av dine nyheter, pressemeldinger og børsmeldinge

tirsdag 9. november 2010. Skogsfugljakt i oktober Fuglejakta i oktober kan kort oppsummerast med at det har vore eit svært dårleg i år i dei områda eg har jakta. Har sett mellom ingen og nokre få fuglar på turane, og då er det ikkje så fristande å skyte på dei få som er heller lørdag 5. november 2011 Skogsfugljakt i dag Ble bedt med på jakt av Terje Thon i dag.Artig og prøve seg på nye plasser.Fin dag i skogen med både bål og pølse grilling.Været var så som så,men så da noen fugler og vi fikk begge lagd ett par nye hull i 'oson laget'

Sverige er etter mitt syn et av verdens beste jaktland, og kanskje det beste i Skandinavia. Dette skyldes særlig tre ting: Stor artsrikdom, høy vilttetthet og rause jakttider Tunna-Fåa, ledige jaktkort ti: on: to: fr: lø: sø: ma: ti: on: to: fr: lø: sø: ma: ti: on: to: fr: lø: sø: m Stikkord: Breton, fuglehund, jakt, skogsfugl, skogsfugljakt Husk å slappe av i påsken, alle sammen! Jørgen Sandbakken og bretonen Fia tar en velfortjent pust i bakken Dårlige utsikter for høstens rypejakt. I store deler av landet er rypebestanden svært lav. Det får konsekvenser for høstens jakt. Flere områder vil stenges for rype- og skogsfugljakt, sier. ..om bare en uke :) :) :) !Jeg beklager at det har vært litt stille her i det siste, men det har rett og slett vært litt hektisk :)I perioden siden forrige oppdatering har vi kommet tilbake til hverdagen. Marcus er igjen med på treninger, selvom vi nok oftere enn tidligere lar han være passiv

1 innlegg publisert av jaktogfilm på September 8, 201 Da var endelig Teaser'en ute og vi bare gleder oss til februar, da den kommer i salg :) Den kan allerede forhåndsbestilles på: Kommenter og si gjerne hva du syntes om teaser'en :

En guide til støkkjakt etter skogsfugl - Alfa Sk

Rype- og skogsfugljakt drives både med og uten hund. Jakt med hund skjer best mot vinden, som gir hunden mulighet til å få fert (lukt) av fuglen eller av spor etter den. Når den får fert, trekker den mot fuglen, som trykker, det vil si gjemmer seg på bakken.Når hunden kommer opp til fuglen, stivner hunden i stand - den står - for fuglen og viser dermed jegeren hvor fuglen ligger Var på skogsfugljakt i regi av Hojff kvinneutvalget idag. Som vanligen var det meg og Gro. Denne gangen var og Gros venninde Aud med, og Mag.. Storfugl jakt oktober - november, 2014. Beskrivelse Fra Storfugl jakt oktober november 2014 med treff. Ei Røy og en Tiur

Brandval JFF Hjemmeside

Støkkjakt på skogsfugl - Villmarksli

Det er om høsten flest elg, hjort og rådyr blir påkjørt og drept. I jaktåret 2019/2020 ble det påkjørt og drept flest hjortevilt i høstmånedene september-november Torsdag 5. november 2020. kl 15:00 MANGE VALG: Særlig hvis du holder deg til 6,5 eller .308, har du mange gode treningspatroner å velge mellom. Nøyer du deg kun med de obligatoriske treningsskuddene et par uker før opyting og jakt hvert år? 30 skudd er på langt nær nok

Skogsfugljakt på skuddhold igjen (full movie) - YouTub

november 4, 2020 juni 9, 2019 by Tea Svært mange av de som er eiere av våpen i Norge, bedriver en eller flere former for jakt. Dette er gamle tradisjoner som ligger svært langt tilbake i tid, landet vårt hadde på lik linje med svært mange andre land - behov for at folk stod for mye av matauken selv Introjakt på skogsfugl med hund. 2 og 2 jegere får være med på skogsfugljakt med stående fuglehund. Ungdomsleder i NJFF Akershus, Claus Tornsberg, er en meget dyktig og erfaren jeger og skytter og vil være jaktleder for introjaktene i regi av Akershus fylkeslag jakt Tips til skogsfugljakt\rypejakt i overgangen høst\vinter? Av t0bbE, 16. november 2008 In Jakt. View All Posts; Start nytt emne; Anbefalte innlegg. t0bbE 1 t0bbE 1 Medlem; 1 345 innlegg.

På Skuddhold skogsfugljakt med stående fuglehund - YouTub

Finn skogsfugljakt på www.inatur.no: http://bit.ly/2w9T9Y Høstens høydepunkt for oss er den første uka av skogsfugljakta i Sverige. I denne episoden får dere bli med på en ettermiddagsøkt der Kristine og Ole-Martin jakter sammen med irsk setteren Fight Hei, Er det noen her som har erfaring med småviltjakt rundt Oslo og omegn? Jeg bor i Oslo, men vil gjerne på småviltjakt i nærheten, og da tenker jeg på alt som er innenfor ca 2-3 timers kjøretur. Da bør det egentlig være ganske mye å ta av. Det er sikkert mye bra lenger unna også, men jeg føler. Velkommen til felles julemøte for fuglehund klubbene i Trøndelag:-) Tema for kvelden vil være relansering av boken «Den glade fuglehund» + foredrag om skogsfugljakt med Martin Blom Dato:.. tirsdag 19. november 2013. Skogsfugljakt 20.-21. oktober 2013. Etter en usedvanlig flott opplevelse under rypejakta i skiftet september/oktober frista det selvsagt med flere jaktturer. Det tok ikke mange dagene før min kollega Espen begynte å snakke om andre jaktterreng der det skal være bra med skogsfugl og kanskje hare

Hjortejakt i November – KV Hunting

Skogsfugljakt i Gjerstad og Brødsjø statsskog inatur

Skogsfugljakt. Jakob Haugaa 10. november 2013 Jakt Leave a Comment. En flott søndagstur i skogen endte med ei orrhøne i sekken. Fikk felling etter komplett fuglearbeid med djerv reis og RIOS, artig når alt klaffer. Tiur. Jakob Haugaa 28. oktober 2013 Jakt Leave a Comment Velkommen til våre sider. Vi er 270 medlemmer (pr. mars 2019) som holder til i Borre/Horten, i Vestfold. Vi arbeider for å ivareta våre medlemmers interesser for gode jakt- og fiskemuligheter i vårt nærområde Ledige plasser på drivjakter de fleste helger fra midten av november til midten av desember. Råbukk: Vi har også et område hvor det er kr 3800,- for bukker opp tl 350 gr og kr 4300,- for bukker over 350 gr. Spesielle over 550 gr kr 23000,- Skadeskutt kr 2300,- Bukkene i dette området er fra 250 gr - 350 gr men en del også opp til 400 gr. Også gunstige priser på villsvin i samme område Som flere sikkert allerede har registrert er det nå klart for å søke om jakt på ryper og skogsfugl på statsallmenningen i Engerdal

Skogsfugl Jakt & fisk

Jeg blei bedt med på skogsfugljakt idag. Med spets. Jeg har aldri jaktet fugl med hund før så jeg måtte bare droppe en elgjaktdag til fordel for fuglejakt. Bikkja kom borti en flokk med orrhaner som ikke vil bli i buskene. Dem fløy fra buske til buske langs ei flate og det gjorde det svær I følge SSB var den sesongjusterte arbeidsløsheten på 3,8 % av arbeidsstyrken i november 2018, mens NAV hadde 2,3 % arbeidsledige i sine registre i 2018. I følge NAV er arbeidsledigheten blant naturvitenskapelige yrker 3,7 % når vi ser bort ifra IKT, sivilingeniører, sivilarkitekter, ingeniører og teknikere Den 16. november 2011 5. november 2013 av helgeri på Uncategorized 3 kommentarer. Se glad gutten da.. Fantastisk Anders. Etter en relativt sein start på jaktdagen, kommer vi oss i gang når klokka passerer 11.30 Vi har mistanke om at fuglene sitter høyt i lia i dag å nyter sola, og det stemmer bra

Skogsfugljakt på feltet Vangsåsen i Vingelen, Nord

Skogsfugljakta nærmer seg nå! Jeg og en kamerat skal sove ute i helgen. Har i år kjøpt jaktkort, har jakta på eget terreng før, men nå skal det bli moro med litt mere terreng og gå igjennom. Skal ikke filme noe til helgen. Blir til at jeg går med hagla selv denne helgen. Nå ha Skogsfugljakt gir fantastiske oktober 3, 2011 · by Espen Skjøld · in Bivråkens Hellner , Engelsk Springer Spaniel , jakt , jaktprøve , Jaktspringer , skog , skogsfugl , støtende fuglehund

Sverige - Safari Ma

4. november 2018 · Ny video om skogsfugljakt lansert på www.clausentv.com idag :D Skogsfugljakt med stående hunder og skogsfugljakt med spets. Relaterte videoe Skogsfugljakt, andejakt og noen har bæsja på veien En av flere orrhanekyllinger Fem-to fikk de første dagene. Det har blitt to turer på skogsfugljakt i Trysil sammen med Fem-to. Målet er først og fremst å få Fiffi i fugl, aller helst noen spake orrhøner eller røy som trykker godt så hun får festet stand Skogsfugljakt med godt resultat Bjørn og jeg har alltid en tur til skogs etter fugl. De siste årene har det vært katastrofalt lite fugl, men i år var det bedring å spore. Vi stopper på 8 fugl, men kunne skutt langt flere. Lagt inn av Erikr kl. Wednesday, October 23, 2013

Klinga JFF Ungdomsgruppa---aktiviteter-2019

Skogsfugljakt i oktober Fuglejakta i oktober kan kort oppsummerast med at det har vore eit svært dårleg i år i dei områda eg har jakta. Har sett mellom ingen og nokre få fuglar på turane, og då er det ikkje så fristande å skyte på dei få som er heller Skogsfugljakt i sverige Sett bra med fugl.men ingen på sekken enda. Lagt inn av frankbjorno kl. 03:03. Send dette via e-post Blogg dette! Del på Twitter Del på Facebook Del på Pinterest. Ingen kommentarer: Legg inn en kommentar. Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden Skogsfugljakt preges av korte skuddhold, kort skytetid og store overraskelser. Jeg opplever hvert år at tiuren sitter på plasser det er umulig å løsne skudd, Men tjansen kommer. Skuddholdet er ofte 10-15 meter. Derfor bruker jeg hagle med liten eller ingen trangboring. Å finne igjen skadeskutt storfugl er vanskelig Skogsfugljakt Tiur skutt i ljørdalen.høsten 2008. Lagt inn av frankbjorno kl. 03:54. Send dette via e-post Blogg dette! Del på Twitter Del på Facebook Del på Pinterest. Ingen kommentarer: Legg inn en kommentar. Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden. Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom Vi har vært i en liten artikkel i Adresseavisens Trd.by. Her kan du se og lese litt om vi som en familie iforhold til jakt. Vi har hele veien vært innstilt på at den dagen vi skulle bli foreldre, skulle barnet vårt bli med oss på våre eventyr. Dette har gitt både oss og vå Saturday, November 28, 2009. Suksess i tåke. Tarald, Sondre, Ånund, Per Oskar, meg, Trond og sønnen til Trond. Mye rådyrjakt for tiden, men det vil forhåpentligvis komme flere oppdateringer før jul om både hare og skogsfugljakt. Lagt inn av Erikr kl. Saturday, November 28, 2009

• Milano pizza knarvik.
  • Hva var budskapet i den amerikanske uavhengighetserklæringen av 1776.
  • Kyllingsuppe kokt på hel kylling.
  • Ktwandern.
  • Norwegian word list.
  • Türkische beschneidung bilder.
  • Wetter august 2017 nrw.
  • Outdoor outlet hannover.
  • Edwards syndrom.
  • Webcam st. bartholomä.
  • Rogfast english.
  • Tona ihop två bilder app.
  • Lonely planet croatia.
  • Volvat dexa.